I världen finns underbara ting.

Underbara ting är oftast tre och tre:

Hedvig,Sophia och Kim!
Mamma,Pappa och Tomas
Chips,tacodip och gurkbitar
Snö,skoter och varmchoklad

Just idag fanns ett bra exempel;
Katarina,Kupans kläder och dom söta tanterna som jobbar där ^^

Jaja, ni fattar.

Igår var jag på Cafeé Färgklatten. Kommentera hellst inte deras namnval..
Jag var där med Nisse,Elin och Åsa. Vi deltog i deras Quiz.(typ frågesport där man kan vinna grejjor)
Det var första gången jag var där och det var faktids trevligt, även om jag inte var så bra på alla frågorna.
Men lite grejjor kunde jag.

Vet du vad ett annat namn för Apelsin är?
SVARA DÅ! ^^

Jag köpte även en varmchoklad. såå gott!
Sen gick jag hem, blev en sen natt.
uscha. Mardrömmar som vanligt..
Men frammåt morgonen var det mest bra drömmar.
Kanske därför jag försov mig.
Tack nisse som väckte mig.

Dagen:
Ensamble, fick spela upp mina egna låtar för gruppen, inte så hemskt.
Lunch, gröt och mjuka mackor med mjukost. sooft! hahah ^^
Sen kupan med ninna, trevligt. ska tillbaka dit tillveckan och shoppa.
Kultur med barn i närsamhället, gjorde lite uppgifter.
Konserte med Nordiska Kammarensambeln:
Underbart, fagott, inlevelse, skratt, leenden och spänning.
Det är några bra ord som beskiver. Jag brukar aldrig gilla klassiskmusik men. Jag log nästan hela tiden.
Sååå bra.

Leksaksaffärn,amnesty,hem.

Käkade hos fia, Tacos! ^^ gött vare!
Var kvar där och terrade henne, grubblade allmänt om livet och om Studentfesten imorn.
Sen gick hon med mig hem hit och fick några papper, nu har jag suttit här sedan dess.

Jag måste bara tillägga en sak jag tänkt på idag och som behöver skrivas här:

Kim, Du fattas mig..
Skolan utan dig är som Pastasås med kyckling istället för Fiskpinnar.
Det är äckligt,tråkigt och bara hemsk...

fotnot; jag äter ofta tacos, det vet alla som känner mig.
Och fiskpinnar är den godaste lunchen, tycker jag. medans alla andra tycker pannkakor.

Kanske jag är lite konstig. (The world is upsidedown)


Kommentarer
Postat av: Kim

Du är töötast av alla tööta!!! ^^

2007-01-26 @ 02:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback