Idag var/är en konstigt men vanlig dag.

Okej, ganska konstig överskrift där men, om du tänker efter förstår du säkert vad jag menar.
Jamenar, ibland blir ju dom konstiga dagarna så många att dom tillslut BLIR dom vanliga dagarna..

Idag känns som precis en sån dag.
Första dagen efter jullovet, usch ett sånt ensamt jullov. Men egentligen, så kanske jag ville ha det så..
Om jag verkligen hade velat vara med någon hade jag ju varit det.
Men ensamtid är ganska bra emellanåt.

jaja, det var inte det jag skulle prata om.


Jag sket i gitarrlektionen imorse, ville ha lite sovmorgon eftersom jag ändå somnade typ klockan 06..
Så cirka 4 timmar senare klev jag upp, dansade iväg till badrummet, tvättade håret och gjorde mig iordning.
Det blir svarta stuprör,vittbaslinne och den vita "lammullströjan". mysigt ^^

Sen gick jag upp till mamma som satt och fikade med Inger, en arbetskompis.
Duktig som jag var åt jag frukost, en macka och en bulle haha!
Jag trodde jag gick till skolan typ tio i elva, men när jag väl kom till skolan var den kvart i!
ÅH va jobbigt >< aja, sen vare kör. lunch, sen mer kör. USCH va jobbigt.
Man blir så trött i huvudet, dålig luft blir det i lokalen också.
Sen gick vi och pratade om projektarbetet. Vi ska göra om det.
Kanske itne ens göra nåt tillsammans..
Det är nog bäst om vi gör såhär. hoppas jag..

Sen försökte jag få någon att skjutsa mig till Bötsle, men alla tyckte att det var så halt och hedvig fick jag inte tag på. menmen, en annan dag ^_______^

nu ska jag.. öh tipsa om en sida med söta saker. kolla in klänningarna!
Undra om man kan beställa till sverige därifrån o_O

http://www.asiajam.com/

HANÉ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback