Ijag foersvan nestann ij boublorna

Wow va tönt det är att skriva sådär!
Aja, tänkte skriva lite om skratt och dagen som har gått.

Igår var det söndag, inte för att jag tror det undgick någon.
Jag gjorde väll inte så mycket, såg på TV, var med mor&mollie(hund) på promenad i den bitande kylan.
Sen så läste jag lite teori,tränade gitarr och löste korsord.
Jajusste! Jag bloggnördade gaanska mycket också. ><
Läste och hittade typ 10 till bloggar att kolla regelbundet.

Idag:

Började 08.00 med NUKO(nutida konsthistoria) det var ganska tråkigt och man blir så trött av den lektionen,
sen blir man trött på att ingen är där.. IG på er! hahah. nerå.

Efter det hade jag gitarrlektion med värsta bästa Håkan Kvam!
Han är även fotograf, en duktig sådan :)
Vi hade ett litet snack håkan och jag om vad vi båda tycker jag ska lära mig.
Sen spelade vi mina låtar tillsammans också. koolt ^^

http://www.kvam.se/
kolla in Håkans hemsida!
hoppas bara det var okej att jag länkade den.. he he
(KLICKA PÅ TELEFON/BREVSYMBOLEN LÅNGT UPP TILL HÖGER!) där finns info ^^

Storkör next up; det var sketa kallt där. >< 14 grader bara. Vi hade inte kör så länge men ändå.

LUNCH: SKINKSÅS och fullkornspasta ! gott. Där började vi även spela mitt älsklings kortspel: "FINNS I SJÖN" Gud va jag skrattade under lunchen och hela vägen till vågmannen! UNDERBART ^^

Klasskör sen.. Uscha, "trist och kletigt". fick ont i huvvet av luften och det var tråkiga låtar.

Sen spelade jag,Kim och Totte mera "Finns i sjön".
Grymt kul och i en omgång så ägde jag killarna med mina 7 "par" :D 
DESSUTOM skrattade jag hela tiden då också + att vi gjorde en låt tillsammans ;)

Hemköp var vårt nästa stopp, mitt och kims alltså.
Påvägen dit mötte vi en söt tant vid bankomaten/bankomaterna och typ en kille som fick ett utbrott.
Kim sa fort som attan; "Han va hög.." kanske det, vem vet?
Vi tränade på högslätten efter det. Klockan 18 kom jag hem, åt och pluggade.
Massor.
Uscha!
Sen badade bubbelbad med MASSOR av bubblor och nu ska jag läsa lite till, sen sova.


MEN GUD VA JAG HAR SKRATTAT IDAG, DET HAR VARIT EN BRAAA DAG!
^^
Skriver mer imorn.
Tidsbrist just nu. Vill inte somna här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback