Inse faktum (med rörelserna)

Kommer någon ihåg dom rörelserna?
Man gjorde såhär iaf, om jag kommer ihåg rätt:


IN (pekar med tummen bakåt, förbi örat liksom)
SE ( pek och långfinger pekas mot både ögonen)
FAK (man pekar "fuck you")
TUM ( man gör "tummen upp" )

aja, det är väll ungefär vad alla människor behöver göra väldigt ofta, ibland kanske tillome dagligen.
Man måste inse hur saker ligger till, inse att dom kanske inte funkar, inse att man inte kan använda ett par byxor man använde när man var 13..

"But what if I hadn't done that, or if I had done that.." Regret is a powerful feeling.. and that.
Pardon the choise of expression; sucks..

Igår(fre) var en trevlig kväll:
Jag och Hedvig åkte för att köpa godis på hemköp, sen hämtade vi upp fisen hemma hos henne.
Jag var duktig och knackade istället för att ringa på. Hon blir så rädd av ringklockan ><
Sen bar det av hem till mig, fisen tyckte hedvig körde lite som en galen människa.
Men jag höll inte med alls.
Vi såg, väl här hemma på lite "Let's Dance" tyckte synd om Lasse Brandeby som skämmde ut sig,
jag höll på att dö av skratt när vi skulle välja film och tyckte allting var jättekul.
Vi såg Patch Adams, sjukt bra film. se den!
Hedvig somnade och fisen höll på att göra samma sak, men d gick inte jag riktigt med på.
Vem skulle då tycka fjäillen va tööt med mig? ^^
Sen gick dom hem och jag somnade.



Lör:
Sov, såg tv med mor, såg tv med far, oont i magen. suck ><
Mat, dator, prata med hedvig och fisen. Fia; you go girl!
Hedvig bjöd med mig till adrian :)
Vi åkte på statiol, sen hem till honom.
coolt hus! vi såg filmen Tale of two sisters.
Alla borde se den, fan va jag va rädd.
SÅ JEFLA PSYK-FILM!
Sen så skrattade vi massor, eller mest jag. Gud va jag har haft kul den här veckan.
Skrattat så mkt att jag fått träningsvärk i magen ^^
Jaja, sen vart hedvig också trött, så vi åkte hem.
Nu ska jag sova..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback