klaffen..

ÅH vad jag är less.. på tjejer. varför ska tjejer vara så himla bitchiga?
Sen är jag väldigt less på att folk alltid klankar ner på varann utan anledning..
Jamen, det är en sak att ge kritik eller inte tycka om någon om dom faktids gjort något, behandlat en illa.
Men att ena sekunden smöra för någon och sedan nedvärdera dom totalt, vad är det för logiskt med det?

jamen jusste, människor och speciellt tjejer är inte så logiska..

Idag hade jag min första lektion i den andra ensamblegruppen. gitarr.
Men jag ska mest sjunga, just nu hålelr vi på med lite Disney och lite Ted.
Väldigt trevligt, även om jag typ inte kunde sjunga för att jag hade så ont i halsen.
Dock så var idag en väldigt konstig dag, för ingen av dom jag "brukar" umgås med på skolan var där.
Kim&nattit! sluta vara sjuka!
Men inte var det synd om mig, jag svansade efter fia och dom istället.
Hoppas jag inte var för jobbig bara >< ^^

Seeen hade vi "Kultur med Barn i närsamhället".
Där pratade vi framtid och jag fick massor ångest, typ ingen fler än jag i gruppen ska läsa vidare på än gång.
Det är ganske 3 år till med pluggande för mig..
Jag vet att det är rätt väg att ta, eller jag tror det iaf. Men ändå, jag har ju redan gått 12 åt i skolan..


Saker som stressar mig / ger mig ångest:

  • Skolan; prov, uppgifter ska bli klart, filosofibloggen, gitarr,sång. m.m
  • STUDENTEN
  • Vad ska jag göra sedan?!
  • SÖKA UTBILDNINGEN
  • Tillståndet mellan mig och några kompisar
  • KÖRKORT OMG.. måste kirras. där stressar typ alla.
  • Konserte med projektarbetet, projektarbeteskursen i huvud taget.
  • Motionera, måste gå på gymmet snarast..
  • Gymnasiefester, KLÄ MIG TILL?
  • Mamma och pappa
  • Framtiden i allmänhet.

aja, jag har iaf gjort lite av en förändring..


Jamen, nu ska jag sova. Imorn blir det Svenska+Historia och sedan Bild. suck.
Tror jag ska läsa lite i teoriboken innan jag somnar.

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback