Men åhh.

Gah alltså, varför ger jag inte bara upp människosläktet helt?
Ständig besvikelse börjar bli så tjatigt..


Förflutet blir nutid, om och om igen..
Våga släppa taget? ja tack
Jag släppte, eller jag släpper fortfarande.
Men jag kanske är längre fram än den.

Framtiden är en massa smärta, jag vill inte dit.
Jag vill försvinna in i glömskan. In i alla fina minnen, men det går inte.
Ännu mindre kan man uppleva dom igen, likadant.
Synd.. Jag skulle kanske kunna, iaf försöka.
Men resten av världen kämpar emot.

Jag hatar er, fast jag inte kan!

Kommentarer
Postat av: Lukas

alla är inte onda och elaka.. bara som det känns då man blir sårad =/

2007-01-30 @ 14:37:26
Postat av: Pokie

Nej, lukas jag vet det. Just därför kan jag aldrig hata någon, eller ens tycka illa om dom på riktigt.
Ibland vill man ju det, för att det blir mycket enklare då, men den vägen är fel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback