Only Time and no See..

Länge sedan jag skrev nu, vet dock inte om så mycket har hänt..
Jag har väl mest insett att min magkänsla ungefär alltid har rätt.. Det känns jobbigt.
Och att folk är så jävla stolta,falska avundsjuka och hemska..

"Time can really grow people apart. But you Laid the bricks that lie between us.."

Första veckan har gått. Rutinerna börjar om, planer ändrades.
Våran musikal på projektarbetet byttes ut mot separata projekt, för min del blir det nog en konserte med egen skriven musik. Förhoppningsvis kanske någon kommer kompa mig eller med mig.
 
  • HEMSKT
  • PINSAMT
  • SKRÄCKSLAGEN
  • NERVÖS
  • GENERAD
OSV OSV OSV... O_O


Helgen gick också förbi..
Fredagen städade jag hos Kim efter skolan sen hem käkade och stack till Kim.
Kom dit kvart i åtta kanske. Kom hem halv tio. Det var inte min kväll.
Spelade elgitarr ett tag, sen såg jag på film.
sällskap kom också..

Lördag:
sov längee, sen tv.
Sen kom fia hit, vi snackade och sen bestämmde vi oss för att göra en "Extreme Makeover" på fia och slingor på mig. Mötte hedvigdarl på stan. hon följde med hem(njuut)
Extreme jadu..
Det blev det också, men allt är "en work in progress" ^_~

Söndag:
vaknade, gick ner på hemköp.
sen har jag varit med henne hela dagen, denna snööiga dag.
mysigt var det men jag orkar inte skriva om alla nu.
klockan är mycket, jag orkar inte ens skriva med stor bokstav i början av meningarna..
jag är trött, trött på allt skit och på att allt verkar fixa sig för folk.
men resten av oss då? vi miserabla ensamma människor..♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback