Student feast nr 1

Student fest nr 1 hade tema "Kändis" det tolkades olika av alla.
Jag ska ge några bildexempel och ni ska få en personligrecension av kvällen.

Dock så är det bara bilder från folk i min klass, inte alla är med där heller.
Och resten av alla som var på festen har jag inga kort på menmen:



1: Kim B-Ö Som Thomas Di Leva
2: Petra L-K sin princess Leiha (stava?)
3: Sophia A som Christina Aguilera
4: Karin E som Alice Cooper
5: Anna S som Janis Joplin & Elias N som lokalkändisen "Turbo Hasse" ! (Elias borde ha vunnit!)
6: Cornelia H som Pippi Långstrump och Viktor N som Eminem
7: Katarina L som "Legally Blonde" och Malin L (JAG!) som Dolly Parton
8: Thomas S som Boba Fett  & Matti A som Luke Skywalker

Kvällen del 1:

Förfest hos kim:
Folk droppade in eftersom och alla hjälpes åt så gott det gick att assistera folk att bli färdiga.
Det dracks både mycket hos många och lite hos många.
Efter en stund minglande tog jag mitt pick och pack och gick hem, dom skulle hämta mig på vägen till den riktiga festen.
Jag passade på att spela lite Dolly låtar väl hemma och efter en stund kom Kim,Per och Gibbe.
Alla andra var kvar hos kim men dom skulle ut därifrån snart.

Del 2:

Bittens väntan och Nybron:
Vi fick vänta på resten av herrskapet väl nere på stan eftersom Adrian hade kims leg.
Det blev  "Bittens" och en öl + chilinötter
Där träffade jag också Hedvig med flera (Pistvakt gänget och några Spice Girls)

Sen kom allt folk ner efter en stund och vi gick in på Nybrokällarn där själva "studentfesten" var.
Där blev det dansande, hälsning på folk som klätt ut sig snyggt;
bland annat var Thomas Bäckman "Lars-åke/Babsan" asbra!
Det blev också en till öl, men jag var inte så sugen..

Dans,dans,dans. Sen bar det hem efter vissa skandaler hade löpt ut.
Dock var jag inte inblandad i någon av dom.
Förutom att en utlånad t-shirt helt i onödan blev söndersliten..
lite synd men men, d var en världslig sak. Orka va sur för den!

Del 3:

Sova..
Vaknade många gånger, ingen som ringt.
Sen när jag skulle kliva upp var jag hes av all "VI SJUNGER MED!" till musiken och hade ont i nacken av all dans. wierd!

Bakis människor och en meningsfull skoldag:
Det var många som var bakis, vissa mer än andra.
Själv var jag bara trött och hade ont.

Vi spelade "finns i sjön" på sk och sen var jag med när killarna gick och käka pizza.
Efter det drog alla hem för att det var ingen engelska lektion.

Kontentan och mitt betyg:
Jag hade väldigt kul stundvis och det var roligt att se hur alla såg ut.
Dock var det ganska lite folk och Jag trodde verkligen att nån i vår klass skulle vinna!
Menmen, bättre lycka nästa gång.

Betyg:
^^ ^^ ^^ av 5 möjliga





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback