Teori om kärlek:

Jag har idag utvecklat en idé med lite inflikningar av sophia och hedvig.
den är som följer:


Först hävdade jag att kärlek är en skit, men omformulerade snabbt till götselstack.
Men Fia tyckte promt att kärlek var bättre än så, hon tyckte kärleken var som en blomma..
man kan ju tillägga till det att hon är fortfarande nykär efter tre månader och var påväg till sin pojkvän.

Efter mycket om och men, bland annat gick min och fias disskution ungefär såhär;

Jag: Men okej, kärleken är en liten sketen blomma på en stor götselstack..
Fia: Ne, den är mer som en stor äng med en liten hundskit på.
Jag: Okej, men då har väll jag gått förbi alla vackra blomsterängar och nu är jag vid en stor jävla götselstack..
Både jag och fia tyckte det lät otroligt depprimerande..

Sen utvecklade jag och hedvig teorin:


Kärleken är en blomma i en hundskit
"En mycket vacker blomma" tyckte hedvig
Ja, men den vissnar tyvärr ibland. men sen kan man finna nya frön att så.
"Antingen har man gröna fingrar och kan hålla kärleken vid liv eller så dör den ganska snart av antingen för mycket vatten eller för lite"
Ibland blir d lite mkt hundskit också.. oftast från omvärlden.
"Förhållandena som man startar på är ganska viktiga också.."

Jag ska utveckla det där mera sen
TBC everybody



Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh, jag är nykär ^^
Låter så skumt!

2007-01-30 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback