The Butterfly Effect



Jag såg nyss filmen "The butterfly Effect".
Jag grät, jag skrattade, jag hade hopp och förtvivlan..
Den rörde mig, och jag kan nog säga att det är en av dom bästa filmer jag sett.

Jag tänker inte ge ut några detaljer, men om du inte redan sett den.
Den är värd din tid det kan jag iaf säga.
En film som får mig att tänka och känna så mycket.
Kanske får den samma effekt på dig
.
Jag såg den nu, långt efter alla andra.
Kanske gjorde jag rätt i det och att se den ensam.
Vad vet jag, jag vet iaf att jag inte vill gå tillbaka i tiden och göra om det på något annat sett.

"
If anyone finds this, it means my plan didn't work and I'm already dead. But if I can somehow go back to the beginning of all of this, I might be able to save her."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback