tycker till om vårkollektioner 2007

Inne på style.com's  hemsida kan man kolla på massa vårkollektioner. DO IT!

Det mesta tycker jag oftast är skit, för liksom. Hey! Jag kan tycka det är snyggt, men är inte meningen med kläder att man faktids ska kunna tänka sig ha på sig dom.

Några kollektioner gillade jag iaf  ^^ ;

3.1 Phillip Lim



1:  En underbar sommarblommig-knälång klänning som jag misstänker är axelbandslös.
Den ser lös och ledig ut utan att  göra så man tappar formen och den ger mig också en skön "hippie-känsla"

2: En drömklänning, om det inte vore för formen, skulle såattsäga överdelen av klänningen varit mer figursydd hade den varit så vacker, men jag motsätter mig verkligen den delen av modet som verka tycka att vi helt ska gömma våra kurvor eller iaf former bakom hängade tält.
Men nederkanten på klänningen, nyansen och materialet är att dö för.
UNDERBAR

3: Här gillar jag mest bara blusen, vackert smyckat med underbar krage. Dock skulle jag hellre se en kortare lite "puffad ärm". Återigen ger materialet en luftig känsla (nummer två har samma egenskap) .

Alla saker jag valde ut från kollektionen har en somrigkänsla, för att inte tala om romantisk touch.

Ne, några fler kollektioner orkar jag inte kolla igenom. kollat typ 7 nu.
men oj va krångligt det var att lägga in foton i sina inlägg ><

undra om dom här fotona blir små som popup. jak er blogg nOOb ^^

bilder från www.style.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback