Vart tog kartongen vägen?

  • Air Gear
  • Jackass the Movie 2
  • Brownies
  • SKRÄMMAS ^^
  • Färga håret o_O
  • Sen borde vissa bitches hålla klaffen..

Det var väll i stort sätt vad min dag innehöll. Dock var det ju skiftande sällskap.
Omväxling förnöjer som man brukar säga.




Idag var en slapp dag, även fast jag klev upp 06.50. För jag var nämligen mest hos kim.
Där såg jag på "Air Trek" (anime serie). Pojkarna joinade mig under hålet och då såg vi Jackass 2.
Det var med skräckblandat förtjusning..
Minst sagt, man pendlade mellan att vilja spy, asgarva, tycka d var för mycket och att lida med dom i allt som verkade göra ont.
Till exempel att bli märkt på ena skinkan av en glödhet k*kformad "brander"-
alltså en sån man märker boskap med.
AJ!

Dom drog och jag bakade Brownies med nån såndär mix kim hade hemma.
Men, när jag skulle göra glasyren var kartongen borta.
Vem tog den liksom? :S

Efter ett tag var det dags för lunch på skolan.
Pannkakor- fan va less jag är på pannkakor.
Hem till kim igen efter det och mer anime.
RING RING! fia ringde och ville att jag skulle färga hennes hår.

Så bleve, vi blonderade ännu en gång och sedan tonade vi det mer åt sandré-hållet.
SÅ HIMLA FINT BLEV DET!
Köttbullar&stuvad makaroner intogs hos fröken axelsson också. gött^^
Dock är jag lite putt över att kim åt fiskpinnar till middag.. fan d vill jag också ha!

Sen hem och se på "Bygglov" med far, kolla alla 24(!) bloggar jag följer.
Spela lite gitarr och jobba på låten jag skrev igår.
Wow va min musik har liksom ett genomgående tema just nu:
"Vafan.. hände liksom?"

  1. Snälla lägg av med ditt tjat, du har inget med mitt att göra, styr upp ditt eget istället!
  2. Schizofreni är så j*vla jobbigt. Snälla håll kvar vid nån del av dig.
  3. Kim,hedvig Och fia är så viktiga för mig nu, ni är min räddning!
Det bör tiläggas att dom två du'na är två olika människor. Som jag väljer att ge anonymitet.

Morgondagen är din framtid, dags att du tar tag i den!



Tre bilder som betyder något för mig.
1. En gåva, den finaste jag fått faktids
2. En plats jag längtar efter, min lejonklippa
3. Ett förflutet med många minnen

(jag gillar fjärilar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback