Dagen idag

Idag har det varit växlande väder, växlande lycka och växlande trötthet.

Jag är en såndär tjej som inte alltid inser att saker händer, t ex insåg jag riktigt aldrig att vi tog studenten, ungefär nu har jag förstått att jag gått vidare till "den vuxna sidan". Isch! Det lät hemskt!
Jag tror att idag var en sån dag, jag tror inte riktigt jag förstått ännu att F, min Mr Z har åkt bort.
Han åkte idag till festivalen "Storsjöyran" och jag kunde inte följa med eftersom jag jobbar 07-16 måndag till fredag.

Hans hemkomst är planerad till söndag och det känns just nu väldigt långt dit, men jag får trösta mig med att..
Vänta lite! Vad ska jag trösta mig med?! ><

Jaja, nu måste jag sova, Hedvig älskling och jag har sett på film nyss, Smokin' Aces.
Den var helt klart sevärd, men ganska trögstartad.

Glöm inte bort att gissa outfit ^^

TBC & LÖÖÖÖV MY LOVED ONES <222

image48
Så typiskt dig <22

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer märka att du tillhör vuxenvärlden när folk börjar gymnasiet och själv står du där och antingen har du arbetsförmedlingen som gnatar eller så jobbar du 7-16 varje dag och är trött för jämnan :P

2007-07-27 @ 05:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback