Grubbel

Helgen, ja. Jag satt just i badet och funderade över hur den skulle bli.
Jag brukar trivas, men samtidigt vantrivas där på
Urkult.
Har starkast minnen av hur jag, ensam vankar av och an runt på området och marknaden.
Barfota, lite ledsen men med ett starkt försök till att ha kul.
Man måste ju alltid ha så.. Kul. Annars måste man ha något gravt fel.

Jag har insett dom två senaste ggrna jag varit där att jag inte åker dit alls för att supa, snacka med syntharna i parken om konstig musik eller för att bara få hänga med polarna. Jag åker dit för att jag trivs så bra, men vantrivs.

Självklart är jag ändå lika hoppfull varje år om att det ska bli roligt, i år ska inte alla springa ifrån mig.
Iår ska jag se massor av band, iår ska jag lära känna massa nya människor och iår blir allting bra.
Naivitet är vad som behövs innan, när man väl är där får man inse sanningen som den är det året och helt enkelt.
Bara flumma runt.

Vi får se hur årets upplaga blir.
Får se om jag får med mig någon.

Hedvig är i Karlstad, Mr Z har inte tillfrisknat riktigt från sina festivalupplevelser men kanske ska följa med, och M har fått världens bästa inbjudan till en brakfest, jag var också bjuden och blev lovad uppvaktning på festen, men tackade nej eftersom jag vill trivas men vantrivas.

Kanske får jag bra sällskap, av människor som gör mig lycklig.
Eller så får jag göra allt jag säger at jag alltid ska, men bada i älven det ska jag, även om jag ska bada ensam.

TBC & LÖÖÖV HOOKERS <222

image67
första urkult, 2004. det var nytt, det var spännande, jag hade roligt och det var magiskt.

Kommentarer
Postat av: Swanberg

Ja jag ringer dig framöver då, kanske blir bäst med en irl istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback