Heej

Idag tog jag mig igenom dagen på jobbet med hjälp av den posetiva tanken att jag skulle till F senare,
tur jag hade en sån tanke, för usch vilken dag annars.
Dock så hjälpte Hedvig och Emil mig mucho dom sista 5 minuterna typ,
för jag såg dom gå förbi på gatan så jag sprang dit, då blev jag genast lite gladare.^^

Efter jobbet duschade jag, åt och sedan cyklade jag iväg till F, spännande, har inte cyklat en längre sträcka på flera år och den cykeln har jag inte änvänt sen jag gick i 6:an o_O
Mysigt var det hemma hos F iaf, många mysiga kramar och pussar. haha! <222

Dagens outfit bilder tog och också, för en gång skull. Dock inte jobboutfiten, utan den jag hade sen ^^
Lägger upp den imorn, ska sova nu =D

TBC & LÖÖÖV FRIENDINOS <2222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback