Let me move on

Dagen började med massa mys, Sex & The City och gladheter

Det var bra, länge. Sen kom det lite mindre bra, absolut inte dåligt. Men aa inte direkt underbart.
Hedvig kom ju hem i lördags och idag var jag med henne igen, hon kan alltid få mig att le, hur pissig jag än känner mig. Vi var på Schmackedonken (Mc Donalds), Ica och sen hemma hos henne, såg filmen
Stick It
Den var för övrigt sjukt skön och faktiskt väldigt bra ^^ Emilio joinade oss på filmtittandet också.

Sen chillade jag och Hedvig lite, efter det så gick jag hem i det mysiga regnet. Väl hemma satt jag här vid datorn länge, kollade upp alla mina favoritbloggar och sen solade jag lite, aa jag vet-  Inge bra, men det är ju inte direkt solväder ute ;) Sen nu har jag lagt på en ansiktsmask och ska bada bubbelbad. Måste ju göra nåt roligt nu, när jag måste vara och sova ensam >< Får passa på att uppskatta mig själv så gott det går.

Bra musik har jag iaf! The Wreckers Låten Leave the Pieces är sjukt bra! Kolla här för att se videon

Jaja, nu ska jag bada, bloggar mer sen.

TBC&LÖÖÖV HOMIES <2222222


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback