Nattens äventyr

Ja, det blev en väldigt sömnlös natt innan jag tillslut däckade klockan 06.30..fan!

Försökte tänka på annat, men hjärtat kom tillbaka till samma saker, fan också.
Ursäkta alla mina svordommar, men det var något viktigt jag...
Äsch, nu är det kanske redan försent, jag vet inte. Vill inte tro att det är försent!

Drömmde mycket inatt, det gör jag när jag känner att något är fel.
Drömde massor av drömmar, men jag kommer bara ihåg den innan jag vaknade, eller när M väckte mig (tack det behövdes)
Det viktigaste jag kommer ihåg från den drömmen är att; Jag och S fick plastikoperera oss för att inte bli igenkända, och att när höll vi alla på att bli mördade.. Varför minns jag inte.

Men det var väldigt skönt att inte behöva drömma vidare.

TBC & LÖÖÖÖV HOES <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback