Slynsvalls shopping del 2 - Vad vi gjorde

Först åkte vi in till stan och skulle kolla lite, vi va in på en inrednings affär där vi hittade sköna grejjer;

image52
det är suddigt, men dom ni ser på bilden är m & n som slängt sig ner i en soffa

image53
Sen hittade vi den "Ultimata fotöljen", den hade ljudanläggning i sig ^^
Dock var det tråkigt att man inte kunde snurra runt den hela vägen ><

Sen var vi på H&M, väldigt.. Länge ^^
Jag shoppade allt det där i förra inlägget, vi gick också in på Gina Tricot men jag handlade inget.

Efter det var vi in på Myrorna, jag provade massa skor, men typ alla var för stora..><
Förutom dom i skinn då som jag köpte.
N köpte också en skiva för 20 :-, Garbage, dom är najs.
Efter det lurade jag in M på Make Up Store där vi kollade på ögonskugga, lösögonfransar och M köpte en maskara.

IKEA bar det av till sen, där vi kollade runt, flummade väldigt mycket och handlade lite random tråkiga saker.
Efter det snurrade vi runt men tillslut åt vi där i IKEAs restaurang, såhär såg det ut:

image54
M Och N är gullish, dom blev skitsnygga på alla kort jag knäppte, eller vad tycker ni? ^__________^

Jag var också där ^^;
image55
är lite brunare än dom ;)

Efter det åkte vi hem, jag skulle egentligen se film med dom men somnade eftersom jag hade så ont i huvvet ><
SRY!

Jag hade först jeans(h&m), t-shirt(G-T) och jesussandalerna från H&M, men det blev varmt, så jag gick barfota och hade på mig;

image56
Klänning från H&M, så skön och under ser man en trekantsBH från Gina Tricot.

Det var min dag iaf!

TBC & LÖÖÖÖV WANNABEES <222

Kommentarer
Postat av: Lukas

Kan tänka mig att du blir rättt brun på ditt jobb :)
Vilken fin klänning du hittade då (den gråa) casual med ändå fin...

2007-07-29 @ 11:43:57
Postat av: Pokie

KLänningen hade jag sen tidigare ^^
Men tack ändå!

Postat av: MOUICHIDO

ÄLSKAR klänningen malin! skiet snygg på dig :D

2007-07-29 @ 20:44:53
URL: http://MOUICHIDO.blogg.se
Postat av: Pokie

Tacktack Ronja ^^
Gillar den jag med, otroligt mysig och dessutom fick jag den GRATIS o_O när jag beställde från H&M för 300 :-
Det är awsome!

2007-07-29 @ 23:13:24
URL: http://pokie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback