Solen går i moln hela tiden ><

Ja, idag på jobbet var solen grymt varm.
så då tog man av sig tjocktröjan, men då gick den i moln så man fick tillslut
efter en stunds huttrande sätta på sig den igen. Och så var det, i princip hela dagen..
Men en spännande sak som hände var att jag körde eu-moppe (o_O) för första ggn på ett år!

Inte såå spännande tycker du kanske, men d var det för mig,
jag körde ju moppe länge och det var lite pirrigt om jag skulle komma ihåg hur man gjorde, haha!
Det var inte så svårt upptäckte jag, speciellt om man jämnför med bil.

Men tack Sofie som lånade ut din moppe när jag glömt lunchen hemma.
Btw, jag hatar att äta ensam.. Maten smakar äckligt då. That's wierd ><

Jaja, sen var jag hos Mr Z ett tag också, mysigt så länge det varade.
Hoppas han kryar på sig.

psst, jag fyller 19 på lördag! Känner mig plötsligt lite gammal ;)


Nu blir det ett tappert försök till att sova.

TBC & LÖÖÖV DAMN HOES <222

Kommentarer
Postat av: Lukas

Men 19 är ju ingen ålder (iof får man ju ta taxi körkort då) ;)
Men man är inte äldre än man gör sig *blink blink*
och grattis i förskott :D

2007-07-31 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback