7 Juni

Idag var dagens sanning;

"Ibland måste man leva dag för dag, men ändå ha framtiden i åtanke.."


image18

Idag hittade jag den! Jag har letat efter den ena skon i över ett halvår!
Den låg fastklämd under en låda i en av mina garderober. :P

Jag har idag städat hela nedervåningen och hjälpt mor lite + klippt gräset.
Dock önskar jag att jag hunnit gå en sväng till Mr Z, men klockan blev ack för mycket.

Nu ska jag sova mig lite, imorn äre upp tidigt som gäller.

  • Champangefrukost i Stadsparken 08.30, dock utan champange för oss på Es
  • För vi ska sjunga på skolavslutningen i kyrkan klockan 10.00
  • Ut på trappan som nr 2 och sjunga vackrare än någonsin(förhoppningsvis) 13.00
  • Lastbilsåkning med klassen genom stan
  • Studentmottagning hemma med släkt och familj, mm va gott med mat ^^
  • Sen äre fest hela kvällen tror jag bestämt ;)
Tov gott och djömm tött alla töötisar ^^ (många malinord där)

TBC & LÖÖÖV STUDENTER <22

Kommentarer
Postat av: Lukas

Låter som du kommer få en heldag av skoj där ;P
ha kul :D

2007-06-08 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback