FY mig?

Ni får ursäkta mitt fula språk nu men:

Idag har jag ridit en annan man än min F..

Han heter ifs Mirre och är häst.. Men ändå ;)
Jag fick nämligen följa med bästaste M till hästen hon är "delägare" till.
Red lite barbacka en bit innan Mirre surade ihop, M försökte också få rida lite barbacka men det gick inte ens så bra för henne.


Där har ni honom, Mirre-mannen ^^
Copywirght: Emelie Alexandersson


Men det var iaf väldigt trevligt att få följa med och träffa alla "Prottarna"!
Nu ska jag färga M's hår i en fin brunfärg och sen se lite trevlig Tv, nämligen "Project Runway".

Bor mest i stugan nu btw, så det blir bara inlägg när jag smiter in till en dator.
Tills dess:

TBC & LÖÖÖV HOMIES <222T

Kommentarer
Postat av: Lukas

Får väll efterlysa sommarbilder en än gång då :P
eller du kanske aldrig fotar när du är där ? =/

2007-06-27 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback