HOTHOTHOT

Jadu, jag är en sån tjej som gillar lite pösigare byxor på män,
ni kan skippa dom skittajta stuprören om jag får bestämma,
lämna dom till oss brudar istället.

Men
Cheap Monday har fått massor av snygga killbyxor ut på marknaden nu, för endast en relativt(allt är väll relativt) billig penning.

Här kommer mina favoriter:

image335









Cheap Monday
Regular Light Tint Wash


400 sek
























image338

Cheap Monday
Latjo Lajban no. 666 Royal Dirty Selvedge


800 sek, Lite dyrare än dom förra, men snygga! Ack så snygga, dock vet jag inte om jag skulle kunna låta bli att sprätta loss bandet där bak ^^















MM, riktigt snygga killbyxor där!
Till ett överkomligt pris ^^

Ja, ska bli mer mode och shoppingtips här hade jag tänkt ;)
Både för killar och tjejer!


Bilder: http://caliroots.com/

TBC& LÖÖÖÖÖV HOOKERS <22222222



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback