Idag

Ja, det var trevligt hos min Mr Z även om jag var där mindre än en timme ><
Sen på soundchecket inför konserten teatern så var en av mina medsångerskor T väldigt sjuk.
Hon hade hög feber och svimmade nästan när hon skulle börja sjunga. Usch! läskigt vare.
Hon trodde att det var halsfluss igen, inge kul nu i studenttider, men man blir ju oftast mest sjuk då.

Katarinas snälla pojkvän Stefan åkte till teatern och skjutsade hem T, det var gulligt av honom. TACK! ^^

Men det gick iallafall bra för mig och Katarina att sjunga, dock så var Katarina hes men det tyckte jag att det inget gjorde, hon sjunger vackert iaf!


 Efter en promenad hem till Katarina och ett stopp för att köpa godis så åkte vi med Stefan ut till Smitingen och brännbollsturneringen, dock hade ES redan åkt ut då. F A N
Vi var där ett tag och jag ångrade bittert att jag tagit med mig godis så alla frågade. Det låter själviskt av mig.
Men när en person kommer fram 5-6 ggr och bara frågar om godis och sedan går blir det ganska drygt.

NV (naturvetenskapliga programmet, som min bästaste-bäste-vän Hedvig går) vann iaf turneringen och är nog nu garanterade guldmössan, ett pris alltså, Orkar inte förklara mer.

Fråga om ni undrar.

Efter det fick jag skjuts hem och sedan dess har jag bara pluggat.
Ska upp tidigt imorn, har massor att göra ><

TBC & LÖÖV CUTIEPIES <222

image354

Snälla Stefan och Söta Katarina (fotade av mig i deras kök)

Kommentarer
Postat av: Lukas

Det är inte så själviskt. Vet själv hur det är när man ska till en kompis på filmkväll och så är man den ända som har godis med sig. och så kommer nån med en skål, häller upp ens godis och så äter alla upp det innan man ens har hunnit äta sin första :(
Sjukt less man blir då.. så det är helt naturligt :P

2007-06-07 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback