Studentdag!

Ja ni, den dagen den sorgen :/
Nejdå jag bara skojja!


Jag ska dock inte göra världens utläggning om hela dagen, utan ta det i kort.

Champangefrukosten
var mysig, alla var så gulliga och vissa lite för fulla.
Dom fick inte vara med sen när vi sjöng i kyrkan.
Att sjunga gick jättebra, även om många var hesa.
Jag fick vara med på låten Du också som vokalensamblen sjöng, aldrig varit med på den menmen, det gick bra ändå ;)

Sen fick folk stipendium och det hölls tal. Efter det drog resten av gymnasiet, vi fick våra betyg och lärarna sjöng för oss.
Det var jätteroligt, kommer sakna så många av dom!
Många blev väldigt rörda under dagen, jag grät aldrig trots att jag är så blödig :P

Sen vare upp på skolan, små åt lite lunch och sen så vare ut på trappen, det var mycket tjo och tjim ^^
Hitta föräldrarna, få lite blommor och grejs, sedan åka lastbil genom stan.
roliga saker vi skrek/sjöng:

  • Markoolios låt "Reggae på sommarn"
  • "Ingen är hetare, än en estetare. Ingen är fulare än en naturare"
  • "Var är mössan? Tjalalalala! Här är mössan, tjalalalalalalala!"
  • ES3 FTW!
Osv osv ;)

Efter det så bar det av hemmåt för studentmottagning, lite släkt och god mat. ^^
Sen göra sig i ordning för fest, V kom, W också och sen Mellie-Bellie <22

Vi åkte till P i min klass för förfest, där dracks det mucho! (Bilder kommer, jag looovar!)
Vi stapplade bort på Festen på parketten, jag lullade runt där och snackade massor.

Där blev jag rörd för första gången på hela studenttiden..
jag pratade med älskade vännen Hedvig.. Om att hon ska vara borta så länge ifrån mig nu i sommar, hon ska nämligen till S-holm och jobba en månad, åker imorn!

Sen efter ett tag (klockan 01.00) bestämde jag mig tvärt för att gå hem.
Gick hem till Mr Z, som itne var hemma :/ och somnade.
08.00 kom han hem :P
haha ^^

Jaja, skriver mer imorn. Trött nu.
Det har vart en otroligt känsloladdad dag idag..

TBC & LÖÖÖV FRIENDINOS <222

image360


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback