Sydligt kimat och tydligt privat.

Jao, idag kändes det mesta ganska hopplöst, speciellt efter jag fick reda på mitt betyg i Engelska B..
Suck, folk utan typ någon närvaro alls får MVG och jag får Vg.. Fan. aja.

Jag har ingen lust att dricka 24/7 trots att det är studenttider, ingen lust att festa eller nåt.
Jag vill bara vara, vara med goda vänner och ha roligt. Utan krav på varken fylla eller engagemang..

Men ikväll är det utspark för es, estetiska programmet alltså.

Googlar man på det och bilder så får man fram en bild på min klass när vi gick i ettan:

image330

Dock syns inte jag, men många nära och kära ^^

Det är iaf utspark, alltså det är lekar och gratis drikke . Sen är det ju tivoli också.
Jag ska ut, vi får se hur det blir med resten.
Tills vidare bjuder jag på ett sött kort på mig och
Katarina

image331
Jag ser kanske ut som om jag är full, men det där är typ min första öl (den jag håller i)
Men, sött kort äre iaf ;) (På Katarina alltså ^^)

TBC&LÖÖÖV HOTTIES <2222222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback