Ångående

Ja, angående mitt inlägg "Got the blues".

Självklart man man itne mäta hur bra ett förhållande är efter saker man får av någon.
Så ytlig är jag inte.

Jag menade mer att själva gesten, att anstränga sig.
Det känns som om jag alltid har verkligen försökt visa på andra sätt än ord.
Men dom har itne haft lika lätt att visa tillbaka.
Och det har jag alltid saknat och velat ha.
Det var det jag menade.

Och:
Självklart finns det en chans att det kan ha funnits någon som varit intresserad av mig utan att jag märkt det.
Men. Poängen var inte det.
Utan snarare att jag faktids har kännt sådär..
Hm, vet inte riktigt hur jag ska förklara.
Men det känns som om texten blev lite misstolkad.

Fråga om det är något ni undrar över!

Kommentarer
Postat av: Lukas

Klart man inte tror du är så ytlig. vet ju själv hur det känns att efter ett långt förhållande inte ha nånting kvar att minnas det ifrån :(

Du får bli kär i en kille som tycker om smycken eller blommor helt enkelt :p

inte bara en chans. det finns nog många som tycker om en glad och sprallig tjej som du tycks vara (iaf utåt om man läser dina glada inlägg)

ledsen om jag misstolkade det du skrev :/

//Lukas

2007-03-31 @ 02:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback