Besviken

Detta inlägg riktas till eleverna i NV3 (2007) :


Ja faktids är jag väldigt besviken..
Men samtidigt tycker jag ack så synd om er, att ni inte har bättre för er än att skriva dessa brev och skicka dom till oss. Vilket slöseri med både eran tid och våran.

Vad vinner ni egentligen på att försöka trycka ner oss med dessa påhopp?
Det är inte vilket program man går som avgör resten av ens framtid, dock en del.
Men det är karaktär, viljan att samarbeta och socialkompetens som är viktigt på arbetsmarknaden i dagens läge.

Eran avsikt med det hela förstår jag inte, antagligen är den att göra oss upprörda, men sanningen är ju att jag blev sur i kanske 2 minuter, sedan tyckte jag bara synd om er.
Har ni verkligen så dåligt självförtroende att ni måste trycka ner andra?
Jo, tyvärr är detta sant, eftersom jag känner/har kännt många som går i klassen vet jag det.
s t a c k a r s er..


Sedan börjar man ju undra om ni verkligen har så mycket att göra i skolan när ni har tid att göra allt det där, bara för att provocera.

Jag själv, tycker mest att ni är rent ut sagt; patetiska..
Ja, det är verkligen det rätta ordet..

(Jag vill tillägga att det finns massor av bra elever som går Naturvetenskapliga programmet, alla är inte så arroganta..)

Kommentarer
Postat av: Anonym


"Sedan börjar man ju undra om ni verkligen har så mycket att göra i skolan när ni har tid att göra allt det där, bara för att provocera."

Haha, det var precis det där jag sa idag i matsalen till kim å trukker.
det är ju fan så. hur har dom tid lixom?

2007-03-20 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback