Cold cold heart

Hur lyckas jag alltid, vad är det egentligen för fel.
Borde gå till psykolog och få en psykoanalys tror jag.


Fittj*vla destuktiva betende, jag måste verkligen ha någon inre önskan att göra mig själv så illa som möjligt.
Tänkte citera några rader ur en låt jag skrev för inte så länge sedan:

"Jag har alltid trott på hopp och kärlek, ni har alltid trott på det ni vet
Jag har alltid trott att jag kan få det som jag vill ha..

Men ni har fått mig att tvivla på hela världen, ni har fått mig att tvivla på mig själv.
Ni har fått mig att tvivla på människovärdet, men samtidigt har ni fått mig att tro.."



Fan va äcklig jag känner mig, det här en deffentivt en sådan dag då man känner sig så totalt meningslös och värdelös.
Fuckin' j*vla skit alltså..

Ne, nu måste jag gå.

Varför skriver jag ens..

s u c k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback