Dagen idag:

Idag hade jag gitarrlektion klockan halv tio, trodde jag.
Men när jag kom dit sa min lärare H.Kwam att jag inte började förrens 10.00 (!)
Drygt tyckte jag men jag fick ha lektionen tidigare iaf - YEY



Sen efter det gick jag med rask takt hem och duschade, bytte om till gladare kläder.
Fan jag borde tagit en bild ^^
Jaja, även om koftan kanske itne matchade linnet, men det tycker jag var modigt av mig!
Att missmatcha har jag alltid haft svårt för.
Men det var en rolig missmatch och jag tycker det livade upp hela outfiten!

Dock var det bara en person som klagade..
Känn dig träffad FEFFE!

Jag tog även på mig mina vårskor med "Kittekatterna", dom gillar jag =D



Sen efter det hade vi storkör där jag och sarah mest cp'ade oss. nOObz vi är!
Kören efterföljdes av lunch, där jag intog ris med currysås. GÖTT!
&självklart två Piffimackor.

Efter att ha fått horsebackride nästan ner till skolan hade vi Klasskör, mycket kör på måndagar.



När skolan (ÄNTLIGEN) var över gick jag och Kimenenen hem till mig, åt några mandelkubb och sedan bar det av till gymmet.
Jag har varit så hurtig idag, shiet va jag kommer va slut imorn..
S U C K

Jaja, kim åt här också, det var Fläskkotlett med hemmagjord potatismos + kokad brocoli + tomat&gurka
MMM VA GOTT; YEY MAMMA LIKSOM (LÖÖÖV)

Vi lodade ett tag efter det och sen joinade Mr. Z och vi såg först Tv, åt godis och var allmänt cp.
Sedan efter en rolig liten stund med paint så gick kim hem.. :(
Men jag och Mr. Z såg på "She's The man!".

Den borde ni se, asnajs film!



Tova nu!

TBC & LÖÖÖV <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback