DET ÄR DÅ SJÄLVA!

JA, DET ÄR DÅ SJÄLVA FAN!

ja, nu svär jag. Och det skiter jag faktids i.
Det får man göra ibland när man är arg..
BAJS OCKSÅ!!!

Allt jävla tjat om körkortet.
Åsså kommer hon på att hon inte hinner övningsköra med mig.
Men tycker självklart att jag ska övningsköra med pappa istället.
GLÖM DET.
Om jag kunde göra det hade jag haft körkort för ett år sedan...

 S U C K

åååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Jag blir så arg.. Jag vet att det är av en dum anledning.
Men ni fattar inte.
Och jag vägrar förklara..
Ville bara så säga att jag är så jävla förbannad.


HADE JU FAN KUNNA GJORT NÅT MKT ROLIGARE ÄN SITTA OCH VÄNTA PÅ HENNE..
NÄR HON INTE ENS HAR TID.






f a n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback