finns ingen ork..

Ja, egentligen finns det ingen ork till att skriva just nu.
Men jag gör det ändå, iaf lite grann ska jag skriva.

Idag har varit en bra dag:

Vaknade hos hedvig, i hennes storebrors fd rum.(Han har flyttat till luleå, tror d var luleå, äsch jag kommer inte ihåg)
Fikade lite med henne, drack världens äckligaste multivitaminjuice, nämligen COOP's egna.
Den är inget jag rekomenderar!
Jag tänker inte besvikriva smaken, då kommer ni tycka jag är äcklig som ens skriver sånna ord. :P



Sen lunkade jag vidare hemmåt och på vägen fascinerades jag över "frosttaggarna" som alla träd hade, det var såå grymt!
Då saknade jag min kamera och önskade att jag hade en bra kamera-mobil..

Jag la mig i sängen och såg på "Music & Lyrics", den var ganska bra, men jag var itne allför road av den.
Ganska söt var den, men mest tråkig.
Drew Berrymore hade dock väldans fina kläder! ^^

Efter det bar det av upp till matsalen, men innan hade jag en liten de-tour.
Den var dock bara ett missförstånd, men det gör inget! =D



Idag gick jag hela vägen till Länsmuseét själv!
Det var långt, ensamt och varmt..
För att inte tala om drygt, speciellt när jag hörde att alla andra hade tagit bussen!
FAN!


Jaja, där såg jag iaf filmen "Oxvägen 7", en asbra kortfilm som några ungdommar härifrån är med i.
Och utställningen Y-salong 07.
Den borde ni se om ni har chansen, jättebra utställning och underbar film!
Gå på museum

Sen åkte vi på lite sightseening med bussen på vägen hem, jag gick en snabbis på stan.
Köpte den där chokladen Belvita, sååå gott! K Ö P - K Ö P

Softade länge och väl hemma, käkade köttfärspaj, fixade mig och sedan drog jag till hedvig.
Vi smårepade, drog ner till Café Färgklatten, hade spelning (som gick jättebra, ska skriva mer om den imorn!)
Resten av gruppen gjorde sina redovisningar och sedan typ gick jag hem.

Efter det hade jag en snabb visit hos vännen min ^^
Och nu ska jag sova.

TBC & LÖÖV BIATCHES <22

BTW: ni som inte kom, synd >< ni som gjorde det: TACK! det betyder jättemycket för mig!

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback