Got the blues

Yesh, Jag har så många gånger fått känna mig som ett nerköp, någon andrahands-val, någons.. Nr2.

Så många gånger har jag liksom varit den där tjejen man kan nöja sig med om man itne kan få den man verkligen vill ha.
Nån gång önskar jag att jag också kunde få vara speciell, den som någon verkligen VILL ha..
Är jag så jävla svår att tycka om att man inte skulle kunna offra någonting för mig?

Jag har alltid velat att mina pojkvänner (både potentiella och faktidska) ska ha visat vad dom känner för mig.
Inte liksom bara säga det med ord, utan faktids anstänga sig, göra något, liksom bevisa det.



Hm, om jag tänker efter om något sånt faktids hänt så är det väll typ: Julklappar/födelsedags-presenter mest.
Aldrig fått nåt på alla <3-ansdag. Eller nåt sånt. Tror faktids aldrig någon bjudit mig på bio/middag..
Eller jo, men inte sådär speciellt, typ på restaurang.
Ifs har jag varit ACK såå motvillig till sådant, men det är för att jag inte vill vara till besvär.

Aldrig har någon gjort nåt riktigt impulsivt/spontant för mig.
Det har jag fått stått för.



Dock fick jag en underbar ros av Alexander.. Fan va rörd jag blev då!
Det är den ända rosen jag fått av en kille.
Gud va äcklig jag känner mig när jag säger det.
Totalt värdelös..
Det kanske låter fånigt men liksom, efter så många seriösa och långa förhållanden tycker man ju att man iaf borde fått något fint. Iaf ett kort eller nåt.

Av Filip fick jag en mjukglass, typ ett år EFTER vi gjort slut, den hade han lovat mig när vi var ihop.

Kommer aldrig glömma när jag fick höra det här av en kille jag var intresserad av:

"Om det inte blir något mellan oss(alltså han och en annan tjej) så tänker jag helt klart satsa på dig"
Typ nåt sånt var det. Det gjorde så jävla ont. Efter allt han sagt till mig.. Så var jag bara.. Ingenting.



Gah, varför skriver jag det här..
Jo, för att jag verkligen känner mig sådär värdelös idag..
Ett nerköp, andrahands-val och den där tjejen som alla tycker är söt men som ingen faktids vill ha.
Jag är och kommer nog alltid vara..

Nr 2

image149


Kommentarer
Postat av: Lukas

Men kära hjärtaness då :(
tänk att det nog har funnits killar som varit intresserade av dig, men du kanske inte ens har lagt märke till dom?

och man kan väll kanske inte säga hur bra ett förhållande har varit på hur många saker man har gjort eller vilka saker man har fått =/

även om jag håller med dig att det är kul och man känner sig otroligt uppskattad när ens partner dyker upp med nånting fina bara sådär :)

och den där killen som sa så. gah vad arg man blir av att höra en sådan sak :S man säger så helt enkelt inte >_< borde vara dödstraff på sånt :/

Men du är inte värdelös, du är en fin människa och du kommer säkerligen hitta en riktigt fin pojke som tar hand om dig ska du se :)

*kram Lukas*

2007-03-30 @ 01:36:53
Postat av: Lukas

Fortsättning:

>_< borde vara dödstraff på sånt :/

Men du är inte värdelös, du är en fin människa och du kommer säkerligen hitta en riktigt fin pojke som tar hand om dig ska du se :)

*kram Lukas*

2007-03-30 @ 01:38:09
Postat av: Anonym

Fortsättning2.. dumma blogg GB..

borde vara dödstraff på sånt :/

Men du är inte värdelös, du är en fin människa och du kommer säkerligen hitta en riktigt fin pojke som tar hand om dig ska du se :)

*kram Lukas*

2007-03-30 @ 01:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback