Just nu känner jag att det gungar

Orkar inte skriva så mkt just nu.
Kan säga mer om dagen idag imorgon.



Jag vet inte om jag tycker om Mr. Z lilla räkneskap om crazy chicks..
För det finns risk att jag är med.
Faast. Jag borde inte ta åt mig någon ära för något speciellt när det gäller den pojken

HAHA ^___^


image99<--  Världen i allmänhet men också vintern.
Den tynar nu bort och vet inte om jag är riktigt redo..
Hur många gånger har jag åkt skoter?
3 tror jag.. BUMMER! ><

Har ju fan inte ens åkt pulka.. s u c k

Jovisst gillar jag våren, men kunde inte snön stanna kvar iaf utanför stan i typ 2-3 veckor till.

I morse såg jag små blommskott i rabatter, vårtecken!
<22 eller hate? hm o_O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback