Känslan av att känna

Usch va olustigt jag sov inatt, något var så fel.
Något har varit fel någonstans.
Någonstans hos någon nära var allting fel.
Så fel.


Det känndes som om någon gav mig en olustig känsla i magen, jag mådde både fysiskt och psykist illa.
Ett tag ville jag bara springa iväg och gråta!
Men ingenting var fel, hos mig..
Någon, någonstans påverkade mig.
Jag är så känslig ibland för folks känslor att jag kan drömma samma drömmar som dom eller känna det dom känner, även fast jag egentligen inte vet att dom känner så.

Visst, det här låter kanske helt cp. Men jag skojar inte.

Efter mycket vilja och lite tid släppte det.
Det gick över i någon sort "minilycka" men efter det blev jag mest bara trött.

Jaja, jag vet inte vad som var fel.
Om det var du som gav mig känslorna, let me know.

image98


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback