Krypa till kojs?

ja, då sitter man här då, vid hedvigs dator och ska soon gå och lägga sig.
Imorn blir en ångestladdad dag, speciellt för henne, för hon ska ha gjort massa saker hon inte gjort..
Och.. Det är ju jobbigt  ^^


Imorgon är även våran Projektarbetes konserte.
Frukten av nästan hela läsåret.

Tydligen är det ganska många som ska komma och.. det är ju jobbigt det med ^^
Hoppas att alla får plats så inte så många behöver sitta på nedervåningen.

Om du ska komma, kom i tid!



Jaja, just nu kan jag inte riktigt sluta tänka på att jag inte träffat mr Z idag, det känns väldans konstigt..
Nu slog det mig att igår sa han; "vi syns imorn".. Men, det gjorde vi inte.
Dock gör inte det honom till en lögnare, även om jag gärna hade snott en kram eller två just nu.

Doh, närhet är så beroendeframkallande.

Nu ska jag sluta vara så cheesy och istället gå och lägga mig.

TBC & LÖÖÖV everybody <222

Kommentarer
Postat av: Lukas

Närhet är otroligt beroendeframkallande.. speciellt om du inte får det regelbundet :,(

2007-03-22 @ 01:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback