Maki Maki

Igår var det först skoldag, som inleddes med en samhällskunskapslektion.
Det var ganska produktiv och jag känner äntligen att jag får ut något och lär mig något av timmarna spenderade där.
Därefter följde en bildlektion där vi fortsatte analysera foton.
Jag ville inte redovisa. Jag gör det nästa gång ^^


Lunchen bestod sedan av Panbiff och potatis med brunsås och lingonsylt.
Jag åt väldans lite men det gjorde inte så mycket. Spelade kortspelet "Skitis" också.
Där vann jag 2 av 3 omgångar. NJUT!
Efter lunchen hade vi engelska lektion. Sista lektionen innan vi fick gå på lov.
Vi såg ungefär 2/3 av "The whalerider", den filmen är skitbra och ni borde verkligen se den.
Jag längtar tills vi får se slutet.

Efter skolan hängde jag ett tag med kim.
Vi gick på stan med fanny,felix och sedan lite med katarina.
trevligt ^^
Sedan lodade vi(jag och kim) lite på vågmannen
(ja, man kan säga att det är där vi går i skolan, vi har iaf alla estetiska ämnen där)
Vi lodade med Feffe och Gibbe och sedan gick vi alla hem, fast gibbe gick och jobbade tror jag.



Jag gick hem och städade till musiken i min iPod.
Sen senare på kvällen kom Kim,Mellie,Feffe och vi lodade.
G R Y M  loding.
Dom drack och vi lekte "Fyllecharader".
Feffe fick även hjälpa mig med datorn, jag kännde mig gaanska nOOb då aa.

Herr V.N och Trukker Per var också här!
Haha, det rimma! Per var här ett tag innan han skulle ner på Kajjan där stundentfesten var.
Han skulle bara stå ett tag och ta inträde, men det slutade med att han stod resten av kvällen.
Frös som attans gjorde pojkstackarn.
Herr V.N kom hit efter en visit i S-vall, ansåg snabbt att vi var osociala och drog sedan.
Dissen där :P



Vi Lodade på ett tag. Sedan gick Kim&Mellie hem till sig för M skulle upp tidigt.
Jag och Feffe drog ner på krogen, först bittens och där träffade vi lite folk vi kännde.
Sen vidare ner till Kajjan, där vare inge vidare direkt drag.
Dom hade ölhävar tävling; NV vann.
Dom hade också bästa kostym eller vad man ska kalla det.
Det vann och NV (Naturvetenskaps Programet tror jag det kallas) - Orra bry sig.
Så jävla drygt.

Jaja, det var dans och jag hade en kille som var på mig med världens mest patetiska raggningsförsök.
Ska försöka komma ihåg att skriva om det imorn.

Det dög väll där, men bättre hade det kunnat vara.
Jag kanske var lite för nykter också..

Efter ett tag drog jag iaf hem.
Och idag har jag bara tagit det lugnt, nördat massa anime.



Nu ska jag sova, ska upp och köra skoter imorn ^____^

TBC & LÖÖÖÖV <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback