MM VA GOTT!

Tänkte prata lite om en av mina stora passioner; choklad.
Jag är inte direkt någon finsmakare men nog gillar jag det.

Idag tänkte jag tipsa om en enkel (&onyttig) sak man kan göra med chokladpudding:

  • Köp chokladpuddingsmix + Chokladkakor & eventuellt någon sås t ex: chokladsås
  • Gör puddingenenligt förpackningen och höll blandningen i ett fint glas eller dylikt.
  • Smula ner ckokladkakorna i glaset med pudding innan du ställer in den i kylen för att stelna och om du vill kan du också hälla på någon sås, typ chokladsås eller annat du föredrar
  • Låt stelna i kylen och njut!

image117

Typ sådana chokladkakor bör man andvända.
Ska ta en bild så får ni se resultatet av mitt lilla tips vid annat tillfälle.
Just nu är min kamera hos mellie.

TBC & LÖÖV BABEY! <22

tov gott ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback