ne nu jeflar!

en kväll senare..

Idag har varit en riktigt crappy dag. mått skit, verkligen..

Jag lyckas fan alltid, lyckas fan alltid göra folk till änglar.
Göra dom bättre än vad dom är..
Eller?

Åh, jag skrumpnar ihop. Allting känns så tomt.
Jag brukar alltid försöka se meningen med allt.
Men nu är det ont om anledningar att kämpa..

Jag hatar när det bränner bakom ögonlocken..

JÄRNSPIKAR OCKSÅ!

Jag vill, jag vill göra det jag inte får, mest får jag inte för mig själv.
Skakar på händerna igen..
Jag orkar inte gå igenom det här en gång till.
Jag kom ju nyss ut ur det förra.

Jag brukar alltid försöka vara glad, göra andra glada.
Men idag är det mest att jag försökt gett till andra, eftersom det inte funnits så det räcker till mig själv.

m å s t e .. g ö r a .. n å t..

jävla lådjävel. sluta vara så lockande!

Jag ska nog gråta en stund nu och sedan försöka glömma att jag ens existerar, för idag orkar jag inte tänka på det.

tänka på hur illa ni gör mig.
du gör mig illa..
image103

>Jag saknar stugan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback