Nu är det KRIG!

Jag har lyckats med det kanske ingen du känner har lyckats med denna vinter!
Jag gjorde den; "ULTIMATA VURPAN!"

Jag klev ur bilen, tog nycklarna, tänkte för mig själv "Vilken nyckel var den nudå?"
Sen kännde jag bara hur fötterna försvann under mig.
Sen satt jag där, men kom inte upp.
Allt jag kunde säga var AJ AJ AJ!
Kim sprang fram och hjälpte mig upp.
Fybubblan vad ont det gjorde, känndes i hela ryggraden.

Allt Herr VN gjorde var dock att skratta förnöjt i bilen där han satt, usch så elakt ><
Sen stapplade jag in hos kim, la mig på mage i hans säng och bara väntade på att få kontroll över min rygg och kropp igen.

F U C K

Efter ett tags vila stapplade jag vidare hem, beklagade mig för mamma om att jag faktids skulle på gym..
Men hon tyckte jag var smart som inte tränade efter min lilla incidens..

Jag har haft ont sedan dess och nästan varje rörelse som involverar ryggen är hemsk!



DÄRFÖR VILL JAG HÄRMED FÖRKLARA KRIG MOT "DEN NYA VINTERN" !

Liksom, wtf: Det var ju nyss vår! Sen kom det en ny vinter, sååå drygt!

Jag vet inte ännu hur detta krig skall föras men här är några ideér ni kan få var med på om ni är intresserade:

  • Vi bunkar upp oss utomhus med element, hårtorkar och klär oss i värmefiltar och sommarkläder
  • Vi bygger "solförstärkare" över städerna, dvs gigantiska förstoringsglas vi moterar över städerna.
  • Vi anlägger nytt gräs över all snö!
  • Vi sparkar och slår på snön.. den är dum!
  • Eller så är vi bara allmänt arga och sura på gubbenvinter som gjort såhär.
TOTALT ONÖDIGT! VEM VARE SOM ÖNSKADE TILLBAKA SNÖN?!

VAR DET DU!? VARE D!?

Kommentarer
Postat av: Feffe

Eh, ah. Det var jag *står med händerna i sidan och skrattar*. HAH, take that steam boat!! <3

2007-03-20 @ 23:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback