Ovanligt!

Idag fick vi nån sorts hamburgare + klyftpotatis + beanaisesås i skolan.
coolt va? ^^

gott var det iaf, fast den första såsen vi fick var typ orange..
läschigt o_O

Ikväll orkade jag inte göra middag, mamma måste ha trott jag skulle äta hos hedvig, för hon har inte varit hemma på hela dagen.

Och jag orkar inte äta själv idag.. SÅ tråkigt ju!
Så det blev två mackor istället.
Jag vet, dumma mig.



Nu ska jag snart dra iväg för att busa och sedan blire sleepover hos hedvig!
YEY! vi ska hänga hela kvällen, repa och kanske jag tvingar henne se på lite "Men in trees" & "Top Model" ^^

TBC & LÖÖV SUCKERS! <22

image125

I may not be beautiful, but atleast I'm kinda cute ^^

(även typ inget smink och att bilden är suddig ><)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback