Söndagsångest

Japp, idag (söndag) är min nuvarande hatdag..
"Förr i tiden" var det min bästa dag, när man låg och bara myste en hel dag framför TV'n med pojkvännen
och allmänt latade sig.
Men nu, finns det ingen pojkvän, ingen mysdag, bara en dag då jag normalt brukar städa, lyssna på musik och ha allmän ångest, över allt.. Men mest över plugget.

SNART ÄRE STUDENTEN! läschigt ><



Jag vill passa på att tacka för alla kommentarer till inlägget "Kärlek", kommentera mera! ^^
Och även vill jag säga; Nu vet jag itne längre vilka som läser min blogg, haha!
Om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva mer om, eller mindre om.
Säg till!


Undra om ni bara råkade komma hit eller om ni läser ofta? o_O
spännande!



Jag städar just nu mitt rum, för att skapa lite ordning här inne, och lite mer ordning i mitt liv.


Filmen igår var sketadålig ><
Man kunde lista ut hela storyn efter typ en minut, dåligt att den var så uppenbar!
Sen var vi hem till hedvig, jammade lite och sen åkte vi ut med bilen och hade sightseeing ^^ <22
Efter en lång stund ute och ett konstigt telefonsamtal senare var vi hemma hos mig och såg på "Hitta Nemo".
SJUKT bra film, fortfarande, vi har sett den några gånger, dock var jag så trött att jag somnade typ hela tiden.
Fast då väckte antingen hedvig eller filmen mig.
Haha!



Ikväll ska jag vara med Mellie, det blir trevligt, trevlig tjej det där.
Är glad att vi börjat umgås.
Vi har så mycket gemensamt, iaf när det gäller känslor.

Hon ska fota mig också, det blir kul. Det var iaf jätteroligt sist hon fotade mig så jag är full av förväntan.



En kompis till far ska ha barn, eller aa, hans sambo ska föda barnet, men det är ju hans barn också. ^^
I oktober kommer det och jag längtas, då ska jag få vara barnvakt! <2222

Älskar barn ju, måste snart söka högskolan kom jag på nu.
Ska ju söka lärarutbildingen med inriktikning förskollärare (dagisfröken vill jag bli!)

U N D E R B A R A Värld i misär, vi syns där!

TBC & LÖÖÖV <222
image107













såå tööt bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback