The future?

http://tildus.blogg.se/250207133931_sick.html

Såg den här blogglänken hos rar [http://rar.blogg.se/]
& Jag kan verkligen inte förstå att det var det där jag var påväg emot för några år sedan..
Visst, jag har fortfarande ångest över min vikt ibland.
Att väga uppemot 50 sträcket är fortfarande läskigt och
ibland går kroppen verkligen i motattack mot dom "extra kilona"..
Men, dom är ju inga extra kilon, jag borde väga minst 55 kg.
Jag ska sluta väga mig tror jag.. Då vet jag inte vad som händer.

Nu sista månaden har jag gått ner 4 kilo, fast jag har ifs varit sjuk i 3 av dom veckorna.
Men jag avr itne magsjuk, jag hade bihåleinflammation..
Dock gjorde pencelinet att jag tappade mycket av min aptit.

Jaja, kilona ska tillbaka, varesig kroppen vill ha dom eller inte.

Försök att uppskatta, iaf lite mer hur ni själva ser ut.
Jag lovar att kämpa med samma sak!

image90 inte så länge sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback