Väskor

image95

Clutchen kommer ifrån
Wedins
Den kostar 149:- och personligen tycker jag den är skitsöt för så lite pengar. Men, kanske inte lämpad för mig. Skulle nog antingen tappa bort den på krogen eller känna mig fånig när jag höll i den.















image96
Den här västan kommer också från Wedins, mycket Wedins idag.
Den kostar 249:- kommer i maj månad och jag tycker den är ack så söt. Jag är en sucker för blommigt och mönster. ^^
Dock vet jag inte om jag tycker om banden på väskan lika mycket.
Dom känns lite fel placerade, skulle varit i sidorna för att väskan helt skulle falla mig i smaken.












image97


Den här är lite av den dyrare varianten.
Kommer från Accessora
"London Sack Bag"

av: Malling Mikai

Priset är inte nådigt: 1499:-

Men fin är den, den finns också i en vit-grånyans.

 

 

 

 

 

 

 

 




USCH VA SUGEN MAN BLIR PÅ ATT KÖPA MASSA SAKER!

Jag plågar mig själv ;)


Kommentarer
Postat av: SuN *ü*

Den kan ju sys - då blir den ju som det önskas! ;)

2007-03-12 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback