Warmth

Det känns som om jag vill gråta nu, som om jag borde gråta nu.
Men jag vet itne riktigt varför.

Det känns som om så många omkring mig mår skit och jag relativt bra för omväxlings skull.
Universum har dålig tajming just nu.

Jag vill inte ta på någoting, alltså ting. Allting känns äckligt under fingertopparna.
Allting känns smutsigt..
Jag känner mig smutsig..

Det känns som om jag verkligen skulle behöva gråta nu, men inga tårar vill komma.
I bakhuvudet hör jag bara; "Äh lägg av nu, du har ju inget att gråta för! sluta vara sån jävla känslig mes!"
Men jag känner mig så ensam i mig själv.

Äsch, jag är antagligen bara lite övertrött.
Visst?

image101

Kommentarer
Postat av: Lukas

du om någon förtjänar ju att må bra :)
Hoppas bara att du kan smitta av din glädje till de andra som känner sig lite nere :(

2007-03-15 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback