Ännu en dag..

Ännu en dag med mycket plugg ><

I tron på att jag skulle ha historialektion klev jag upp runt halv tio,
släpade mig till skolan men där visade det sig att lektionen blev inställd eftersom det var så lite folk där.

Käkade..

Sedan åkte jag och Viktor ut och "cruisade" lite med bilen,
hälsade A.E på hans jobb gjorde vi också ^^

Kom försent till lektionen(vi var helt säkra på att vi skulle börja då), höll mitt tal i Svenska Nationella.
Det handlade om blogg ;)

Sedan vart det mer cruising, jag snodde en puss eller två av Mr Z, som förövrigt var asgullig <22

Sen vart det plugge on hos Katarina hela dagen o_O, förutom när vi var hem och käkade.

Nu tror jag(hoppas jag) att jag kan allt till provet imorn..

Håll tummarna att det går bra för mig!

TBC & LÖÖÖÖV SUCKERS <222222

image286
(FÅNIG BILD PÅ MIG TAGEN AV J. W (LILLEBROR) HOS KATARINA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback