En ny kjol ^^

usch va jag har varit sugen på att sy länge nu, så jag tog tag i saken ^^

Gjorde om en tröja jag fått av snälla Sara (V's storasyster)



Tröjan kapades:



Jag sixsackade kanten och la sedan in ett resårband:



Efter jag sytt in det vek jag över kanten, sydde två sömmar runt om hela:



Och sen var den klar :



En lila minikjol med lite glitter på ^^
Återanvändning 4 lajf!

image241

kanske har du någon egen tröja som kanske skulle passa bättre som kjol? ^^

TBC & LÖÖV HOMIES <2222222

Kommentarer
Postat av: Lukas

jisses vilken otroligt fyndig ide du gjorde :o
skulle aldrig kunnat gissa att det där varit en tröja en gång i tiden :)

2007-05-05 @ 21:57:58
Postat av: SuN *ü*

Återbruk blir vad Du gör det till!
Heja Dig, fortsätt så! *Ü* KALAS!!!

2007-06-02 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback