feeling

Behövde verkligen få vara med Katarina och Viktor idag.
Vi var på Donken först och jag käkade?

Ja, vad käkar jag på donken?
Hur väl känner ni mig? o_O

KOMMENTERA!

Sen for vi på HH och köpte litet godis och sen bar det av till Katarina för att plugga.
Det gick bra i perioder =P

Ekonomi är trååkigt..

Jag gjorde även mitt tal för Katarina och Viktor, V tyckte det lät som om jag var med på "Bullen"!
Om någon kommer ihåg det programet dvs ^^



Idag var en jobbig dag och jag tror den här natten kommer bli lika jobbig som förra.

o r o l i g
m a r d r ö m m a r
l e d s e n
r ä d d
. . .



jag vill bara.. få känna

image285

TBC & LÖÖÖV HONEY <222222222

Kommentarer
Postat av: Lukas

Vill inte vi alla få känna oss behövda, älskade, omtyckta och trygga? fast bara vissa få tycks lyckas med det =/

2007-05-10 @ 06:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback