fölåt

Det känns verkligen som om min blogg blir tråkigare och tråkigare..

Inga batterier till kameran, alltså inga kort jag knäppt.
Inga pengar att handla nåt roligt för

Saknar dig..

Och dig och dig, men inte dig, du stör mig.

Gah, vet inte vad jag ska göra.

Inatt låg jag vaken till typ 7, kunde inte sova, bara tänkte.
Och tänkte och tänkte, på allt mellan himmel och jord.
Den dumma tv'n visade två roligare filmer också, så då blev det ju ännu svårare att sova.
Till slut i desperation tänkte jag, "ändra dina förutsättningar malin"

Så jag tog kudden och la den i fothuset.
Låg där i högst 5 min och sen sov jag, uppåner i sängen.
Precis som :

image327

Kommentarer
Postat av: Lukas

är väll bara skönt att vända om i sängen ibland :)

2007-05-28 @ 00:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback