HAHAHAH!

JAG TROR JAG DÖR!
DET HÄR VAR DET BÄSTA NÅN SAGT PÅ LÄNGE!!
hahahah!

Okej, ni vet att jag brukar lägga upp dagens outfit?
http://pokie.blogg.se/2007/may/fredags-outfit.html

Den outfiten består av TIGHTS från hm, lång top och tjocktröja från Gina tricot, skor,skinnjacka och väska: vintage.

Och då har jag fått en kommentar av "..." som är så grymt rolig ^^


" Postat av: ...

vilken ful sammansättning, horibelt. Snygg skinnjaca dock, butI belive thigths is in and långkalsonger is out..dont think it you nead to know it!

2007-maj-19 @ 00:09 "

HAHAHAHAHAHHA!
JAG SKRATTAR SÅ JAG VIKER MIG!
O M G :D

För det första, orka skriva en anonym kommentar och dissa någons outfit?
För det andra; Lär dig stava människa!
Och sen; Lär dig engelska i huvudtaget, du är nOOb!

För att sammanfatta:

  • Du är en sur, bitter fegis
  • Du kan inte stava, på varken engelska eller svenska verkar det som.
  • Har du inget bättre för dig? Tydligen inte, seriöst va du måste ha tråkigt ^^
Roliga ord i texten:
horibelt
butI (ska det vara butl eller but I ?)
belive
thigths
långkalsonger (skaffa ett lexikon och blanda inte svenska och engelska, idiot!)
dont
nead

OMG DU ÄR EN HYPER TÖNT!

image314

ungefär så mycket skrattade jag när jag läste kommentaren ^^
tack för att du gjorde min dag, men du kanske borde skaffa dig ett liv? ;)

Kommentarer
Postat av: Lukas

Och jag som tyckte det var en fin outfit :)
Kanske den där "..." personen går klädd i sopsäck när denne ska ut ? :)

2007-05-19 @ 15:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback