hej

Nu ha virre virus erövrat malins blogg iaf en stund, så då tänkte han ta tillfället i akt å skriva nått om tjejen...

Malin e mlalin, gla som chokla, söt som socker å nästan jämt rar å snäll...

men även lilla mlalin kan ha dåliga sidor hon slåss :P slår iaf mig *MJÄÄK* iof kan jag nog ha förkänat det ganska ofta haha.,.. ALLTID...

...men back öhh malin.,. vem e hon i mina ögon=!!?!
en tjej som alltid ställer upp, hon tänker alltid på andra före sig själv därför e hopn världens bästa mlalin =)

hej hej //virus

Kommentarer
Postat av: Pokie

Fatta glad jag blev när jag läste det där ^^

TACK IKKO <222

Postat av: SuN *ü*

Mmm, det gör jag.
& det är ju sant. Det är kalas att Du är Du! *ü*
Inte så farligt med DET "viruset" på datorn, ha, ha, ha!

2007-06-02 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback